Pagina's

maandag 23 april 2012

Groen is 't gras

Sinds afgelopen zaterdag hebben we gras in de tuin liggen! Ik ben gek op gras. Als je het ziet liggen, voel je het bij wijze van spreken al tussen je tenen wriemelen. En eindelijk kon ik een lang-in-mijn-hoofd-zittend project ten uitvoer brengen. Want wat is er nu leuker dan een stukje tuin in je kamer?




Het bakje komt van de intratuin en heb ik zelf een oude look gegeven met wat bruine verf. Stukje graszode er in en klaar is Maree.


Binnenkort ga ik eens kijken of het gras hoog genoeg staat om een patroontje in te knippen... dan is het idee helemaal uitgevoerd.


10 opmerkingen:

  1. Zou het ook lukken om madeliefjes erin te laten groeien, dat zou helemaal leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker een leuk idee! Ik dacht ook al dat ik er volgend jaar pasen paaseitjes in kon leggen :)

      Verwijderen
  2. Dat zijn nou de dingetjes die het leven leuk maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha, en ik maar denken dat je een bruin bakje wit had geschilderd! En die madeliefjes vind ik echt een tof idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! (we hebben dezelfde salontafel ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Maria! Dat is echt een leuk miniperkje in huis! En dat van die madeliefjes zie ik helemaal zitten!
    Groetjes, Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Maria, las je vraag over de pluktuinen op mijn blog. Volgens mij is er geen echt 'pluktuinensite', maar als je op google even je woonplaats of provincie en pluktuin intypt, dan kom je denk ik al een heel eind, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een tip; http://lillalotta-blog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nog een; http://pattyschaffer.typepad.com/capture_the_details/2010/03/monday-make-it-spring-baby-grass-wreath.html

    BeantwoordenVerwijderen